Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk  cookikat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások módosítása” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az OK gombra. Részletesebb információ az "Adatkezelési tájékoztató" menüpontban található.

Szerviz Háztól-Házig

 

Háztól-Házig szerviz!

 

Szerviz igény bejelentéséhez kattintson ide!

A szolgáltatásról:

A Háztól-Házig szerviz szolgáltatásunk olyan ügyfeleknek lehet kedvező, akik nem tudják eljuttatni szervizünkbe a számítógépüket vagy laptopjukat. A szolgáltatás által kollégánk szervizfutárt küld önhöz, ott felveszi a terméket majd ezekután beérkezik hozzánk javításra. Miután ez megtörtént, a probléma jellegétől függően az ügyfélnek egy javítási ajánlat megy ki e-mailban, amit ha elfogad a javítás megkezdődik. Amennyiben az ajánlat elutasításra kerül, a terméket visszaküldjük, és csak kizárólag a bevizsgálási díjat kell kifizetni - 4500Ft.

     

Árak:

Háztól-Házig szervizfutár díj: 2250 Ft

Bevizsgálási díj elvégzett javítás esetében: ingyenes

Bevizsgálási díj visszautasított javítás esetében: 4500 Ft

 

Szerviz árainkat itt tekintheti meg: https://www.comphub.hu/szerviz-arak

 

 Vállalt javítási idő:

A beérkezéstől számított 3 munkanapon belül elkészül a javítás, a 4. munkanapon pedig már az ügyfélnél a termék! Amennyiben esetleges csere alkatrész nem áll rendelkezésre, a késedelmet jelezzük ügyfeleink felé.

Amennyiben személyesen hozza be hozzánk a terméket, 3 munkanapon belül átvehető a szervizes termék, egyéb esetben GLS futárszolgálattal tudjuk azt kiküldeni.

 

Szolgáltatás ügymenete:

  1. Igény bejelentése űrlapon keresztül, cím és személyes adatok megadása helyesen.
     
  2. Rögzítjük igényét a rendszerünkben
     
  3. A rögzített igényről email-en tájékoztatást kap.
     
  4. GLS szervizfutár igényét továbbítjuk, másnap a GLS megkíséreli felvenni az adott terméket.
    1. A termék másnap beérkezik szervizünkbe.
    2. A beküldött terméket bevizsgáljuk, majd a lehetséges hibát és javítási költséget e-mailban jelezzük az ügyfélnek.
    3. Amennyiben a javítási ajánlat elfogadásra kerül, a javítást megkezdjük.
    4. Amint elkészült a javítás, számlázzuk az elvégzett munkafolyamatokat, és esetleges alkatrészek árát.
    5. Lehetősége van átutalással, vagy utánvéttel is fizetni az elvégzett javítást. Online bankkártyás fizetés kérelmét kérjük külön jelezze.
    6. Fizetési kérelem egyeztetése után a terméket szervizfutárral GLS visszaküldjük önnek, a "Leadási címre" - amit az űrlapon is megadott.
    7. Minden javításra 6 hónap jótállást vállalunk, melyet jótállási jeggyel iktatunk.