Gyakran ismételt kédések
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
A megrendelést követően azonnal elkezdjük a rendelt termékek beszerzését. Az "korábbi rendeléseim" menüpont alatt elérhető várható szállítási idő az irányadó dátum. Igyekszünk vásárlóinkat a lehető leghamarabb kiszolgálni, azonban tőlünk független események is befolyásolják a beszerzési időt. A postázást követően, a következő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. Vásárlóinkat folyamatosan e-mail-ben értesítjük a rendelés aktuális állapotáról, illetve a "korábbi rendeléseim" menüpont alatt is bármikor megtekinthető a rendelés aktuális állapota.
Hogy mondhatom le a rendelést?
A rendelést lemondását az info@comphub.hu címen haladéktalanul jelezni kell. Amint a futárnak átadásra került a csomag rendelés lemondást már nem tudunk elfogadni!
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A szállítást a rendelés leadásánál lehet megadni. Három féle szállítási mód közül lehet választani. A klasszikus házhozszállítás, mikor a megrendelő címén történik a kézbesítés, de alternatív GLS csomagpontra is feltudjuk adni a megrendelt termékeket.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A rendelesé leadásánál lehet kiválasztani az önnek legkényelmesebb fizetési módot. Három fizetési mód közül lehet választani. Bankkártyás online fizetés a CIB bank biztonságos online fizetési felületén, Banki utalással előrefizetve vagy utánvétes csomagként a kézbesítéskor a futárnak fizetve ki a teljes összeget. Utánvétes csomagot maximum 200.000ft-os összegig tudunk küldeni.
Hogyan rendelhetek?
Az oldalon a kosárba helyezett termékeket, a kosár ikonra kattintva, majd a rendelés leadása gombbal tudja véglegesen megrendelni. Lehetőség van regisztrált felhasználóként, és nem regisztrált felhasználóként is rendelni. Rendelést kizárólag az online felületünkön keresztül tudunk fogadni.
Kaptam egy kuponkódot. Hol tudom beváltani?
A kuponkód felhasználására a rendelés leadás során a "tovább a pénztárba" gomb megnyomása után van lehetőség a jobb oldalon található "kupon megadása" mezőbe.
Mit tegyek, ha a termék hibásan/sérülten/hiányosan érkezik meg?
Az ilyen esetek nagyon ritkák, azonban előfordulhat sérülés a szállítások során.
Ha bármi ilyet tapasztalt akkor 24órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot az info@comphub.hu e-mailcímen. 24óra elteltével ilyen jellegű panaszt már nem tudunk elfogadni! Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomot talál mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, és dokumentálja fotókkal is.
Abban az esetben ha az átvételt követően derül fény a hibára/sérülésre, akkor a lehető leghamarabb, de legkésöbb 24órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot az info@comphub.hu e-mail címen a pontos sérülés vagy hiány feltüntetésével esetleg fényképes dokumentációval.
A teljes csomagolás menetéről nagyfelbontású videofelvétel készül amely magában foglalja a csomag és az egyes termékek pontos súlyának lemérését, így az ilyen típusú panaszokat gyorsan fel tudjuk dolgozni.
Garanciális ügyintézésre lenne szükségem. Mi a teendőm?
Garanciális ügyintézést kizárólag a "Termék visszaküldés" űrlapon keresztül lehet elindítani, majd ezt követően van lehetőség a terméket visszaküldeni a cég telephelyére.
Visszaküldési név: Comphub.hu Kft.
Visszaküldési postacím: 1213 Budapest, Fémmű utca 5.
Átutalásos Fizetési módot választottam, hova kell utalnom és miket kell feltüntetnem a közleményben?
Átutalásos fizetési mód esetén, a cég bankszámlaszámára történő utalással kell kiegyenlíteni a számla összegét. Átutalásos fizetési mód választása esetén, csak akkor utaljon ha munkatársaink a rendelését jóváhagyták és e-mailben visszajelezték önnek, hogy a vásárolt termékek rendelkezésre állnak. A visszajelző e-mailben lesznek megtalálhatóak az utaláshoz szükséges adatok és a közleményben kötelezően feltüntetendő elemek is.
Adatok az utaláshoz:
-Számlavezető bank: CIB Bank
-Meghatalmazott: Comphub.hu Kft.
-Bankszámlaszám: 10700024-71342236-51100005
Amit a közleményben fel kell tüntetni:
-Rendelési azonosító (Korábbi rendelések menüpontban megtalálható, illetve e-mailben is kiküldjük)
-Rendelésnél megadott teljes név