Gyakran ismételt kédések
Hol tart a rendelésem állapota?
Szolgáltatásaink minősége a legfontosabb számunkra, ezért mindig igyekszünk, hogy időben kézbesítsük rendelését.
Szeretnéd nyomon követni rendelését?
Küldd el nekünk e-mail címed és a rendelés számod, és megnézzük hol tart a rendelésed.
Vagy amennyiben regisztált felhasználói fiókod van a rendelés állapotát nyomonkövetheted a "rendeléseim" menüpont alatt.
Szállítási és fizetési információk?
A termékeket GLS futárszolgálat segítségével kézbesítjük! Házhozszállítást vagy Csomagpontot tudsz választani!
A webshopban fizethetsz bankkártyával vagy banki átutalással, utánvétre 150.000Ft-s értékhatárig van lehetőség.
A bankkártyás fizetéshez a Barion Payment Zrt. biztonságos felületére irányítunk át, hogy vásárlásod végösszegét bankkártyáddal tudd rendezni.
Hogyan kaphatok bővebb információt a termékekről?
Célunk, hogy a vásárlás kellemes és egyszerű legyen.
Mondj el többet arról, mit keresel, és segítünk megtalálni a megfelelő terméket elfogadható áron.
Hogyan tudom a garanciális ügyintézést elindítani?
Az alábbi űrlapot szükséges kitölteni:
https://www.comphub.hu/termekvisszakuldes
Munkatársaink visszaigazolják az igényt, utána szükséges visszaküldeni cégünknek a terméket.
FONTOS!
Csak csomagküldéssel tudod visszajuttani a terméket!
Hogyan tudom a 14 napos vásárlástól elállást elindítani?
Az alábbi űrlapot szükséges kitölteni:
https://www.comphub.hu/termekvisszakuldes
Munkatársaink visszaigazolják az igényt, utána szükséges visszaküldeni cégünknek a terméket.
FONTOS!
Csak csomagküldéssel tudod visszajuttani a terméket, illetve az elállási igényt 14 napon belül az átvételtől számítva jelezni szükséges.
Kiválasztottam egy fizetési formát, utólag lehet-e módosítani?
Pillanatnyilag (még) nincs lehetőség a korábban már kiválasztott fizetési forma, saját kezűleg történő megváltoztatására.
Így iylen esetben kérünk, hogy ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig a kívánt módra módosítjuk majd azt.
A gyártói garancia miként érvényesíthető?
Amennyiben a termékre gyártói (nem forgalmazói) garancia vonatkozik, abban az esetben a garancia a gyártói szervizpontok bármelyikén érvényesíthető.
A garanciát illetően kérdezd bátran kollégáinkat, akik készséggel segítenek annak érdekében, hogy az adott termékre pontosan melyik garancia is érvényes.
Raktáron van a termék?
Raktáron
Ebben az esetben a termék saját készleten található, azaz amennyiben megrendelted, azt akár már aznap, vagy másnap tudjuk küldeni futárszolgálattal.
Beszállítónál raktáron, várhatóan X munkanap
Amennyiben a termék beszállítónál van, előreláthatólag a termékoldalon feltüntetett munkanapokon belül érkezik majd meg saját készletünkre.
így azt követően akár már a beérkezés napján tovább tudjuk küldeni. Fontos megjegyezni, hogy a beszerzési határidők megváltozhatnak.