Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk  cookikat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások módosítása” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az OK gombra. Részletesebb információ az "Adatkezelési tájékoztató" menüpontban található.

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran ismételt kédések

Hol tart a rendelésem állapota?

  Szolgáltatásaink minősége a legfontosabb számunkra, ezért mindig igyekszünk, hogy időben kézbesítsük rendelését.

  Szeretnéd nyomon követni rendelését?

  Küldd el nekünk e-mail címed és a rendelés számod, és megnézzük hol tart a rendelésed.

  Vagy amennyiben regisztált felhasználói fiókod van a rendelés állapotát nyomonkövetheted a "rendeléseim" menüpont alatt.

 

Szállítási és fizetési információk?

  A termékeket GLS futárszolgálat segítségével kézbesítjük! Házhozszállítást vagy Csomagpontot tudsz választani!

  A webshopban fizethetsz bankkártyával vagy banki átutalással, utánvétre 150.000Ft-s értékhatárig van lehetőség.

  A bankkártyás fizetéshez a Barion Payment Zrt. biztonságos felületére irányítunk át, hogy vásárlásod végösszegét bankkártyáddal tudd rendezni.

 

Hogyan kaphatok bővebb információt a termékekről?

  Célunk, hogy a vásárlás kellemes és egyszerű legyen.

  Mondj el többet arról, mit keresel, és segítünk megtalálni a megfelelő terméket elfogadható áron.

 

Hogyan tudom a garanciális ügyintézést elindítani?

  Az alábbi űrlapot szükséges kitölteni:

  https://www.comphub.hu/termekvisszakuldes

  Munkatársaink visszaigazolják az igényt, utána szükséges visszaküldeni cégünknek a terméket.

  FONTOS!

  Csak csomagküldéssel tudod visszajuttani a terméket!

 

Hogyan tudom a 14 napos vásárlástól elállást elindítani?

  Az alábbi űrlapot szükséges kitölteni:

  https://www.comphub.hu/termekvisszakuldes

  Munkatársaink visszaigazolják az igényt, utána szükséges visszaküldeni cégünknek a terméket.

  FONTOS!

  Csak csomagküldéssel tudod visszajuttani a terméket, illetve az elállási igényt 14 napon belül az átvételtől számítva jelezni szükséges.

 

Kiválasztottam egy fizetési formát, utólag lehet-e módosítani?

  Pillanatnyilag (még) nincs lehetőség a korábban már kiválasztott fizetési forma, saját kezűleg történő megváltoztatására.

  Így iylen esetben kérünk, hogy ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig a kívánt módra módosítjuk majd azt.

 

A gyártói garancia miként érvényesíthető?

  Amennyiben a termékre gyártói (nem forgalmazói) garancia vonatkozik, abban az esetben a garancia a gyártói szervizpontok bármelyikén érvényesíthető.

  A garanciát illetően kérdezd bátran kollégáinkat, akik készséggel segítenek annak érdekében, hogy az adott termékre pontosan melyik garancia is érvényes.

 

Raktáron van a termék?

  Raktáron

  Ebben az esetben a termék saját készleten található, azaz amennyiben megrendelted, azt akár már aznap, vagy másnap tudjuk küldeni futárszolgálattal.

  Beszállítónál raktáron, várhatóan X munkanap

  Amennyiben a termék beszállítónál van, előreláthatólag a termékoldalon feltüntetett munkanapokon belül érkezik majd meg saját készletünkre.

  így azt követően akár  már a beérkezés napján tovább tudjuk küldeni. Fontos megjegyezni, hogy a beszerzési határidők megváltozhatnak.